tisdag 28 oktober 2014

FHK Varberg utställning

Asterion

Helgen är över och jag är helt slut. Man har så roligt hela dagarna att man tar ut sig mer än man borde och sen tar det några dagar efter hemkomst innan kroppen är helt ok igen.
Helt klart värt det :)

Toulouse och jag har delat en stuga på Apelviken med Michelle och hennes Scottish Fold Enzo. Det har varit öppna dörrar hela tiden och katterna har kommit bra överens, bytt matte mitt i natten ibland också.
På lördagen blev Toulouse Premier och på söndagen tog hon sitt första certifikat mot Internationell Premier. Hon skötte sig bra, var trevlig och go hela helgen. Dock inte lika charmig som Sally brukar vara men det förväntar jag mig inte heller. Sally är ju lite knäpp.

Jag har också uppdaterat kattungarnas sidor med några nya bilder! Äntligen.. I know. Tiden går för fort.


Kladdens Bogle McCloud, Enzo

 Det viktigaste med scottar är deras svansar. Enzo har en helt felfri böjbar och mjuk svans



Utställningskatter får stå ut med en hel del från främmande människor









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar